Office manager/ka pre marketingovú spoločnosť

  • Miesto práce: Nitra
  • Druh pracovného pomeru: brigáda
  • Termín nástupu: 01.02.2025, prípadne dohodou
  • Odmena: od 6,-EUR/ hod. brutto. Výsledná mzda bude závislá od preukázaných zručností a praxe kandidáta.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak máš radosť z práce, ktorou dokážeš tvoriť hodnoty, rád posúvaš svoje hranice a zodpovednosť je prirodzenou súčasťou Tvojho DNA, hľadáme práve Teba. Náplňou Tvojej práce bude:

  • zabezpečenia bezproblémového chodu kancelárie
  • administratívna podpora manažmentu firmy
  • administratívna podpora oddeleniam firmy
  • podpora ekonóma spoločnosti v rozsahu dohodnutom podľa daností uchádzača, napríklad: príprava podkladov pre účtovníctvo, evidencia došlých faktúr a kontrola ich náležitostí a pod.
  • bežná administratíva, podklady, evidencia
  • práca s poštou a pokladňou
  • komunikácia s dodávateľmi služieb podľa požiadaviek spoločnosti (nájom, internet, mobilný operátori a pod.)
  • príprava, evidencia a archivácia zmlúv, objednávok a dokumentov spoločnosti
  • zabezpečenie požiadaviek na nákup vecí pre firemné účely alebo potreby projektov firmy
  • práce administratívneho charakteru: skenovanie, kopírovanie, zväzovanie dokumentov
  • podieľanie sa na interných eventoch firmy (plánovanie, organizácia, marketing)
  • správa firemnej kuchynky, zasadačky a spoločných priestorov
  • zabezpečenie kancelárskeho materiálu, občerstvenia a služieb podľa požiadaviek
  • plnenie operatívnych úloh prevádzkového a ekonomického charakteru
  • exekutívna podpora marketingu agentúry

Oceníme kreatívneho a zodpovedného kandidáta, schopného systematickej práce, ktorý dokáže pracovať samostatne a zároveň aj ako platný člen tímu.

Výhodou je prebiehajúce štúdium v oblasti marketingu, reklamy, žurnalistiky.

Hľadáme člena tímu, ktorý disponuje zdravým sebavedomím a výbornými komunikačnými zručnosťami, dokáže strážiť termíny a manažovať svoje úlohy na vysokej úrovni. Je dostatočne samostatný a organizovaný, všetky dohodnuté činnosti vykonáva včas a v očakávanej kvalite. Pri vykonávaní všetkých pracovných povinností je systematický a so zmyslom pre detail.

Zamestnanecké výhody a benefity

  • otvorené, priateľské, progresívne a freelancerské pracovné prostredie
  • jedinečný priestor na sebarealizáciu, kreativitu a odborný rast
  • práca v rýchlo sa rozvíjajúcej inovatívnej spoločnosti pôsobiacej na medzinárodnej úrovni
  • flexibilný pracovný čas

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • študent vysokej školy

Vzdelanie v odbore

marketing, masmédiá, reklama, žurnalistika

Znalosti a iné zručnosti

  • Microsoft Word – Pokročilý
  • Microsoft Excel – Pokročilý
  • Fakturácia – Základy
  • Pokladňa – Základy
  • Ekonomický prehľad – Základy
  • Hospodárska korešpondencia – Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady

  • organizačné schopnosti
  • samostatnosť
  • pozitívny vzťah k marketingu
  • zmysel pre detail
  • precíznosť
  • komunikatívnosť
  • spoľahlivosť
  • diskrétnosť
  • osobnosť s drive-om a proaktivitou
  • vlastný time management
  • angažovanosť a pozitívny prístup k riešeniu úloh
  • ochota učiť sa novým veciam
  • aktívny vodič

Kontaktovať budeme iba tých záujemcov, ktorí spĺňajú požadované kritéria – za porozumenie Vám vopred ďakujeme.