ContentMania

Užitočný tlačený magazín s marketingovými inšpiráciami

OBJEDNAJTE SI praktický a originálny polročník v zaujímavej forme.

Je určený pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o marketing, chcú získať nové informácie a byť v obraze aktuálneho diania. Užitočné informácie si tu nájdu marketéri, marketingoví a obchodní riaditelia či študenti.

Získať tlačenú alebo digitálnu verziu

INŠPIRUJTE SA odporúčaniami rôznych odborníkov na digitálny marketing a content marketing, prípadovými štúdiami a nahliadnite aj do zákulisia.

CENA je atraktívna. Za ContentManiu nezaplatíte nič a to ani za doručenie tlačenej verzie. Distribuujeme ju v rámci SR aj ČR. Ak vás odoberanie omrzí, zrušiť ho je veľmi jednoduché.

PREČO TO ROBÍME? Máme radi užitočný obsah a vy? A byť v obraze diania je fajn.

Prihláste sa na odber

Zvoľte si tlačenú alebo digitálnu podobu magazínu. Ku tlačenej verzii, automaticky získavate aj odber digitálnej verzie.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Odber newslettera

Čo všetko nájdete vnútri?

Každé číslo ContentMania prináša novinky z oblasti marketingu a content marketingu. Nájdete tu rozhovory s inšpiratívnymi osobnosťami z marketingu, biznisu a tvorby obsahu. Tiež praktické a okamžite aplikovateľné rady a postupy. Inšpiratívnu časť tvoria rozhovory a prípadové štúdie.

Obsah 4. čísla (11/2024):

  • Tiktok stále valcuje – prečo je to tak?
  • Novinky a trendy v online marketingu
  • Marketingové udalosti – čo nás čaká v roku 2025?
  • Základné pojmy AI I. Kľúčové pojmy AI
  • Bude AI meniť hodnotu umenia?
  • Generatívne AI nástroje na prácu s obsahom
  • Vzdelávanie v oblasti AI
  • Ľudmila Lešánek: Dizajn, ktorý odráža osobnosť a prináša harmóniu
  • Ako marketingoví nadšenci vnímajú český a slovenský trh: sú rozdielne?
  • Dlhodobá spolupráca a vlastné médium prinášajú výsledky aj v podobe dopytov
  • Magazín o nábytku, ktorý prináša aj nákupy v e-shope
  • Vzťah klient – agentúra alebo ako na obojstranne prospešnú spoluprácu
  • Prečo je dizajn viac než len trend?
  • Keď sny stretávajú realitu: hľadanie rovnováhy medzi nápadmi a efektívnymi riešeniami
  • Konfigurátory– vstupná brána k získavaniu relevantných leadov
  • Aj technické projekty nás bavia – ako sa nezľaknúť technického klienta
  • Aké formy obsahu dlhodobo fungujú v segmente predaja nábytku?
  • Nasťa Kuzminová: Viessmann je súčasťou môjho príbehu s víťazným koncom
  • Pavlína Šedivá ze SCONTO: Kvalitním obsahem posilujeme zákaznickou důvěru a loajalitu
  • Čo je content marketing
  • 5 dôvodov, prečo začať robiť content marketing
  • Pýtame sa špecialistov: Prečo je content marketing maratón a nie šprint?
  • Čo kúpiť marketérovi na Vianoce?
  • Seriály a filmy, ktoré by mal vidieť každý marketér

Získať tlačenú alebo digitálnu verziu

Spätná väzba

Ak nám chcete zanechať spätnú väzbu alebo máte nápady, čo by ste chceli vidieť v nasledujúcich číslach ContentMania, dajte nám o tom vedieť na mania@contentfruiter.sk . Vaše názory nám pomôžu zlepšovať a prinášať obsah, ktorý vás zaujme a inšpiruje.

Ak usúdite, že vám ContentMania dáva zmysel a pridanú hodnotu, mena ktorou nás odmeníte, môže mať podobu komentárov, zdieľaní, či odporúčaní. Tiež tip na budúci obsah.

Ako zruším odber?

Odber tlačenej aj digitálnej verzie môžete zrušiť jednoducho napísaním stručného emailu na adresu mania@contentfruiter.sk