Online marketing

O dizajne infografík viac do hĺbky [infografika]
Andrej Hutira
Autor: Andrej Hutira
27. januára 2021

O dizajne infografík viac do hĺbky [infografika]

V dnešnej dobe používa infografiku až 65% firiem v rámci tvorby svojho obsahu (venngage.com). Používatelia, resp. návštevníci webu, túto formu vizuálneho contentu obľubujú viac, než...

Čo e-shopom priniesla a odniesla koronakríza?
Adriana Uharčeková
Autor: Adriana Uharčeková
10. júna 2020

Čo e-shopom priniesla a odniesla koronakríza?

„Milí zákazníci, kvôli veľkému náporu objednávok nie je možné robiť dodatočné zmeny v objednávkach.“ „Upozorňujeme našich zákazníkov, že kvôli množstvu objednávok je dodacia doba tovaru...

„Evergreen content“ – prečo naň myslieť pri obsahovej stratégii
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
18. júna 2019

„Evergreen content“ – prečo naň myslieť pri obsahovej stratégii

Ak sa bavíme o „evrgrínoch“, možno každému z nás zíde na um hneď niekoľko pesničiek, ktoré sú dlhodobo populárne. Nebudem sa zrejme mýliť, keď poviem, že by sa medzi nimi objavili hity od skupín ako Queen, Beatles, Led Zeppelin, The Rolling Stones či...

Chystáte sa na dobrodružnú dovolenku? V týchto krajinách na Facebook zabudnite
Ľudmila Murgašová
Autor: Ľudmila Murgašová
27. júla 2018

Chystáte sa na dobrodružnú dovolenku? V týchto krajinách na Facebook zabudnite

Slnko, voda, pláž… A stovky ľudí so smartfónmi v rukách, na osuškách a vďaka ľahko dostupným technologickým vychytávkam už aj vo vode. Áno, sme generácia, ktorá sa...

Ignorujete ľudí blokujúcich reklamy na internete? Neoslovujete asi tretinu trhu
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
1. júna 2017

Ignorujete ľudí blokujúcich reklamy na internete? Neoslovujete asi tretinu trhu

Zatvorte na chvíľu oči a predstavte si svet bez reklamy… Ťažké, však? Dennodenne sa nám prihovárajú stovky až tisíce reklamných posolstiev, ktoré sa nás snažia presvedčiť...

ASMR - Nová zbraň reklamy s veľkou perspektívou
Samuel Sitáš
Autor: Samuel Sitáš
4. októbra 2016

ASMR - Nová zbraň reklamy s veľkou perspektívou

Tradičná reklama to má v dnešnej dobe čoraz ťažšie. Príchod digitálnej televízie a rozmach služieb ako YouTube či Netflix obdaril spotrebiteľov výrazne väčšou mierou kontroly...

Prečo používať emotikony v komunikácii so zákazníkmi
Jarmila Knapcová
Autor: Jarmila Knapcová
14. júla 2016

Prečo používať emotikony v komunikácii so zákazníkmi

Viete si predstaviť dnešnú online komunikáciu bez smajlíkov? Ani my nie. Pridávajú písaným myšlienkam pocity, robia komunikáciu príjemnejšou a dokážu zjemniť kritiku. Nemali by teda chýbať...

Menej známe sociálne siete s potenciálom
Jarmila Knapcová
Autor: Jarmila Knapcová
17. júna 2016

Menej známe sociálne siete s potenciálom

Facebook, Twitter, Instagram či LinkedIn pozná takmer každý. Ak aj náhodou nie, predstavili sme si ich v minulom článku. Existuje však aj množstvo iných sociálnych...

5 tipov, ako zvýšiť open rate a click rate vašich newslettrov
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
30. marca 2016

5 tipov, ako zvýšiť open rate a click rate vašich newslettrov

Email marketing a tvorba newslettrov sú nie len laikmi, ale dokonca aj niektorými marketérmi ignorované kvôli tomu, že vraj nefungujú. Čísla o ich úspešnosti však hovoria presný opak

Urobte si partnerov z najväčších sociálnych sietí
Jarmila Knapcová
Autor: Jarmila Knapcová
11. januára 2016

Urobte si partnerov z najväčších sociálnych sietí

Sociálne médiá podľa najnovších prieskumov aktívne využíva okolo 70% svetovej internetovej populácie (viac ako 2,2 miliardy). Pričom len na najväčšej sociálnej sieti Facebook sa nachádza...