Office manager/ka s ekonomickým profilom

  • Miesto práce: Nitra
  • Druh pracovného pomeru: trvalý pracovný pomer, prvé mesiace na skrátený úväzok
  • Termín nástupu: dohoda
  • Odmena: od 850€/mesiac. Výsledná mzda bude závislá od preukázaných zručností a praxe kandidáta.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak máš radosť z práce, ktorou dokážeš tvoriť hodnoty, rád posúvaš svoje hranice a zodpovednosť je prirodzenou súčasťou Tvojho DNA, hľadáme práve Teba. Náplňou Tvojej práce bude:

  • zabezpečenie bezproblémového chodu kancelárie
  • administratívna podpora manažmentu firmy
  • administratívna podpora oddeleniam firmy
  • podpora ekonóma spoločnosti
  • príprava podkladov pre účtovníctvo
  • evidencia došlých faktúr a kontrola ich náležitostí
  • bežná administratíva, podklady, evidencia
  • práca s poštou a pokladňou
  • komunikácia s dodávateľmi služieb podľa požiadaviek spoločnosti (nájom, internet, mobilný operátori a pod.)
  • príprava, evidencia a archivácia zmlúv, objednávok a dokumentov spoločnosti
  • evidencia majetku spoločnosti a jeho pohybu
  • vystavovanie faktúr odberateľom služieb
  • zabezpečenie požiadaviek na nákup vecí pre firemné účely alebo potreby projektov firmy
  • práce administratívneho charakteru: skenovanie, kopírovanie, zväzovanie dokumentov
  • podieľanie sa na interných eventoch firmy (plánovanie, organizácia)
  • správa firemnej kuchynky, zasadačky a spoločných priestorov
  • zabezpečenie kancelárskeho materiálu, občerstvenia a služieb podľa požiadaviek
  • plnenie operatívnych úloh prevádzkového a ekonomického charakteru

Kandidátka na túto pozíciu má ideálne ekonomické vzdelanie a rozumie ekonomickým súvislostiam. Oceníme kandidátku zodpovednú, schopnú systematickej práce, ktorá dokáže pracovať samostatne a zároveň aj ako platný člen tímu.

Disponuje zdravým sebavedomím a výbornými komunikačnými zručnosťami, dokáže strážiť termíny. Je dostatočne samostatná a organizovaná, všetky dohodnuté činnosti vykonáva včas a v očakávanej kvalite. Má prax v ekonomike/účtovníctve, vie si odvodiť ekonomické súvislosti a dohliadať na správnosť pripravených účtovných dokladov. Pri vykonávaní všetkých pracovných povinností je systematická so zmyslom pre detail.

Zamestnanecké výhody a benefity

  • otvorené, priateľské, progresívne a freelancerské pracovné prostredie
  • vytvorený priestor pre kreativitu, sebarealizáciu a odborný rast
  • práca v rýchlo sa rozvíjajúcej inovatívnej spoločnosti pôsobiacej na medzinárodnej úrovni
  • Home office
  • flexibilný pracovný čas
  • odborné vzdelávanie podľa potrieb a preferencií

Vzdelanie

  • optimálne vysokoškolské min. I. stupeň (Bc.) so zameraním na ekonomiku, účtovníctvo

Znalosti a iné zručnosti

  • prax na obdobnej pozícií – min. 3 roky
  • ekonomický prehľad – pokročilý
  • fakturácia – pokročilý
  • účtovníctvo – mierne pokročilý
  • mzdové účtovníctvo – základy
  • hospodárska korešpondencia – pokročilý
  • Excel – pokročilý
  • Word – pokročilý
  • Internet – pokročilý
  • anglický jazyk – stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady

  • organizačné schopnosti
  • samostatnosť
  • pozitívny vzťah k marketingu
  • zmysel pre detail
  • precíznosť
  • komunikatívnosť
  • spoľahlivosť
  • diskrétnosť
  • osobnosť s drive-om a proaktivitou
  • vlastný time management
  • angažovanosť a pozitívny prístup k riešeniu úloh
  • ochota učiť sa novým veciam
  • aktívny vodič

Kontaktovať budeme iba tých záujemcov, ktorí spĺňajú požadované kritéria – za porozumenie Vám vopred ďakujeme.