Contentmania 12 | 2023

9 CONTENTMANIA /// JOE PULIZZI & BRIAN PIPER – Epic Content Marketing, 2nd Edition: Break Through the Clutter with a Different Story, Get the Most Out of Your Content, and Build a Community in Web Venujete sa content marketingu alebo začínate pôsobiť v tejto oblasti? Druhá edícia knihy Epic Content Marketing je vhodná ako pre ľudí a firmy, čo s content marketingom ešte len začínajú, tak aj pre tých, ktorí sa mu venujú už dlhé roky. Kniha prináša rôzne návody, tipy a triky, ale aj spôsoby vyhodnocovania content marketingu, ktoré sú pomerne častým kameňom úrazu v prípade mnohých spoločností. Autori Pulizzi a Piper prinášajú konkrétne príklady a nevynechávajú ani najnovšie trendy v rámci sociálnych sietí a tvorby obsahu. A čo umelá inteligencia? Tej je, samozrejme, venovaná samostatná kapitola. /// KAMIL AUJESKÝ – Ako vyrásť v kreatívnom biznise Neprehliadnuteľná kniha plná rozhovorov s inšpiratívnymi ľuďmi, ktorí sa pohybujú vo sfére marketingu – aj tak by sa dala definovať kniha Ako vyrásť v kreatívnom biznise. Zbierka 20 rozhovorov vás naučí, ako pracovať efektívne, akým chybám sa vyhnúť a kde sa zamestnať. Ak by ste v nej hľadali klasické poučky o marketingu, bolo by to márne. Táto skvelá publikácia prináša rady z praxe od odborníkov a pohľad na to, ako môže vyzerať život v marketingu. Ak sa vám náš výber zdal krátky, prikladáme tipy na ďalšie knihy, ktoré stoja za prečítanie. /// TAMSEN WEBSTER – Find Your Red Thread: Make Your Big Ideas Irresistible /// KELLY KEENAN – Everyone Is An “Influencer”: Building A Brand By Engaging The People Who Matter Most /// MICHAL PASTIER – Žltá kniha budovania značky Vybrali ste si? Každá kniha z nášho zoznamu je perfektná či už pre začínajúcich, alebo pokročilých marketérov. Odborníci sa v publikáciách delia so svojimi čitateľmi o množstvo informácií. Tie vám môžu pomôcť zvoliť si správny smer a vybudovať kariéru, o ktorej ste doteraz len snívali. Záleží iba na vás, ako s týmito informáciami naložíte. /// MELANIE DEZIEL – The Content Fuel Framework: How to Generate Unlimited Story Ideas Dochádzajú vám nápady na témy a je pre vás náročné tvoriť zaujímavý obsah? Autorka Melanie Deziel pomohla už 30 spoločnostiam z rebríčka časopisu Fortune s ich obsahovou stratégiou, tvorbou obsahu a celkovo s marketingom. Vďaka svojej publikácii teraz môže pomôcť aj vám. Kniha ponúka praktický a zároveň jednoduchý návod, ako rýchlo a efektívne kreovať nové nápady na rôzne témy.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjkyNzgx