30 CONTENTMANIA STORYTELLING Rozhovor s Janom Pínom, marketingovým manažérom spoločnosti Legrand SK a CZ Rozhodovanie o marketingových krokoch prináša výhody i úskalia. Váš výber padol na content marke- ting. Na základe čoho vnímate, že nepomáha„iba “budovať silnú značku, ale aj upevňovať jej pozíciu na trhu? Legrand Slovensko má na slovenskom trhu veľmi dobré meno. V niektorých trhových segmentoch, akými sú napríklad ovládacie prístroje (zrozumiteľnejšie vypínačové rady), sme lídrami na trhu. Vážime si to a veľmi dobre vieme, že túto pozíciu musíme každý deň obhajovať. Sme aktívni ako v B2B, tak aj v B2C segmente. Vzhľadom na to, že komunikácia sa NINA VRÁBLOVÁ čoraz viac presúva do online prostredia, zamýšľali sme sa, či bude medzi našimi klientmi záujem o obsah týkajúci sa nášho produktového portfólia. Vyhodnotili sme, že je to správny smer, a stali sme sa prvou spoločnosťou z elektrotechnického prostredia, ktorá naštartovala projekt content marketingu. Začali sme ešte pred obdobím covidu. Toto obdobie, v mnohých aspektoch komplikované, nakoniec prispelo k tomu, že tento projekt sa rozbehol možno ešte rýchlejšie, ako sme si na začiatku predstavovali. JAN PÍNA Pred pôsobením v spoločnosti Legrand pracoval na marketingových pozíciách na Letisku Václava Havla Praha a v spoločnosti GTS International. V Legrande zastáva marketingové pozície od roku 2008 – najskôr ako produktový manažér, neskôr ako marketingový manažér. Marketingové zastúpenie pre Česko postupne rozšíril aj na Slovensko.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjkyNzgx