35 CONTENTMANIA prístupoch a obsahoch, ktoré zaujmú skupiny potenciálnych spotrebiteľov. OBSAH, KTORÝ VOLÁ A NEPUSTÍ Ako vytvárať obsah, ktorý kričí na svoju cieľovú skupinu? Značky by mali analyzovať jej správanie a prinášať jej relevantný obsah. Napríklad podnikatelia v oblasti módy by sa mali zamerať na mladšiu generáciu, v ktorej najväčšie zastúpenie – v USA až 52 % – majú tzv. mileniáli. Na druhej strane značky, ktoré sa pohybujú v segmente produktov pre domácnosť, by mali oslovovať ľudí, ktorí hľadajú nápady v sekcii domov a záhrada. K tomu, ako sa dopracovať k „správnemu publiku“, napomáhajú aj štatistiky podľa demografických údajov, záujmov či kľúčových slov a opisov pre pridaný obrázok. Toto všetko môže pomôcť zlepšiť viditeľnosť príspevkov a znásobiť úspech na tejto platforme. VZLET ALEBO PÁD? Je Pinterest kľúčom k úspechu práve pre vašu firmu? Potenciál tejto platformy môžu využiť rôzne odvetvia. Obchodom so zariadením do domácnosti dáva príležitosť zdieľať interiérové trendy, reštauráciám šancu prezentovať jedlá. Servisné firmy môžu zdieľať návody a tipy týkajúce sa ich odboru. Je to skvelý spôsob, ako sa priblížiť k zákazníkom prostredníctvom vizuálneho obsahu. Na záver môžeme skonštatovať, že Pinterest ponúka značkám výnimočnú príležitosť. Je to online miesto, kde môžu svoje produkty a služby doslova vyložiť priamo pred oči potenciálnych zákazníkov. Dovoľuje im vytvárať silné vizuálne príbehy a zároveň efektívne predávať vlastnú prácu. S rastúcou popularitou a vďaka inovačným funkciám sa stáva nevyhnutnou súčasťou digitálnej marketingovej stratégie pre značky i podnikateľov. ZDROJE: 1. www.pinterest.com 2. www.soapbox.sk Vedeli ste? Hoci na Slovensku Pinterest ešte nie je natoľko masovo rozšírený ako v USA a zaostáva aj za sociálnymi sie‑ ťami, akými sú Facebook či Instagram, jeho komunita sa postupne rozrastá. V súčasnosti je na ňom aktívnych 800 000 Slovákov mesačne. Viacerí odborníci ho vnímajú ako katalyzátor kreativity aj v našich končinách.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjkyNzgx