
Content marketing pre startupy #3 - meranie výkonnosti obsahu
V treťom pokračovaní seriálu content marketingu pre startupy som sa zameral na to, ako sa dá merať a vyhodnocovať efekt content marketingu. Jednoducho povedané, ako...

Ako svojpomocne natočiť zaujímavé video
O tom, že video je momentálne top obsahom internetového sveta sme písali už mnoho. Dočítať ste sa mohli prečo tomu tak je a predstavili sme vám zaujímavý...

Ako ma eshop poslal ku konkurentovi
Alebo začne sa lepšie dariť firmám, ktoré ponúknu niečo viac? Potreba alebo rozmar nás prinútia niečo si kúpiť. Otázkou však je, že čo konkrétne a...

Content marketing pre startupy #2 – šírenie obsahu
Startupy sú témou seriálu, pri ktorej som sa v prvej časti zameral najmä na to, prečo by tieto spoločnosti mali myslieť na content marketing už pri...
![Fázy funkčného content marketingu [infografika]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2016/10/Fotolia_124145577_S.jpg)
Fázy funkčného content marketingu [infografika]
Content marketing je veľmi užitočný nástroj na získavanie zákazníkov. Aby však fungoval, musíme mu venovať toľko pozornosti, koľko si zaslúži. Prehľadne som jednotlivé aspekty rozdelil...

ASMR - Nová zbraň reklamy s veľkou perspektívou
Tradičná reklama to má v dnešnej dobe čoraz ťažšie. Príchod digitálnej televízie a rozmach služieb ako YouTube či Netflix obdaril spotrebiteľov výrazne väčšou mierou kontroly...

Content marketing pre startupy #1 – stratégia a tvorba obsahu
Nie je žiadnym tajomstvom, že väčšina všetkých startupov skončí neúspechom. Dôvody bývajú rôzne. Pomerne často sa však ako problém ukáže, že nový produkt či služba...

Poznáte rozdiely medzi contentom, branded contentom a content marketingom?
Veľa sa začína hovoriť o užitočnosti obsahu, o contente, branded contente a o content marketingu. Možno ste nevedeli, že napriek tomu, že všetky pracujú s obsahom, ide o zásadne rozdielne veci....

Prečo používať emotikony v komunikácii so zákazníkmi
Viete si predstaviť dnešnú online komunikáciu bez smajlíkov? Ani my nie. Pridávajú písaným myšlienkam pocity, robia komunikáciu príjemnejšou a dokážu zjemniť kritiku. Nemali by teda chýbať...

Menej známe sociálne siete s potenciálom
Facebook, Twitter, Instagram či LinkedIn pozná takmer každý. Ak aj náhodou nie, predstavili sme si ich v minulom článku. Existuje však aj množstvo iných sociálnych...

Najlepšie free nástroje na tvorbu grafiky
Záleží vám na prezentácii svojho podnikania a chcete byť úspešní? Azda v každej odbornej literatúre či v internetových článkoch vám radia: buďte originálni, odlíšte sa! Niekde vám možno...

7 pilierov funkčného content marketingu, ktorý prináša zákazníkov
“My sme už content marketing skúšali, ale nefungovalo (nefunguje) to,” zaznieva od niektorých slovenských firiem pri téme content marketing (CM). Je to aj vďaka tomu,...