CF Mag

Content marketing pre startupy #3 - meranie výkonnosti obsahu
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
31. marca 2017

Content marketing pre startupy #3 - meranie výkonnosti obsahu

V treťom pokračovaní seriálu content marketingu pre startupy som sa zameral na to, ako sa dá merať a vyhodnocovať efekt content marketingu. Jednoducho povedané, ako...

Ako svojpomocne natočiť zaujímavé video
Avatar
Autor: Jarmila Knapcová
16. februára 2017

Ako svojpomocne natočiť zaujímavé video

O tom, že video je momentálne top obsahom internetového sveta sme písali už mnoho. Dočítať ste sa mohli prečo tomu tak je a predstavili sme vám zaujímavý...

Ako ma eshop poslal ku konkurentovi
Avatar
Autor: Roman Kleman
20. januára 2017

Ako ma eshop poslal ku konkurentovi

Alebo začne sa lepšie dariť firmám, ktoré ponúknu niečo viac? Potreba alebo rozmar nás prinútia niečo si kúpiť. Otázkou však je, že čo konkrétne a...

Content marketing pre startupy #2 – šírenie obsahu
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
3. decembra 2016

Content marketing pre startupy #2 – šírenie obsahu

Startupy sú témou seriálu, pri ktorej som sa v prvej časti zameral najmä na to, prečo by tieto spoločnosti mali myslieť na content marketing už pri...

Fázy funkčného content marketingu [infografika]
Avatar
Autor: Roman Kleman
25. októbra 2016

Fázy funkčného content marketingu [infografika]

Content marketing je veľmi užitočný nástroj na získavanie zákazníkov. Aby však fungoval, musíme mu venovať toľko pozornosti, koľko si zaslúži. Prehľadne som jednotlivé aspekty rozdelil...

ASMR - Nová zbraň reklamy s veľkou perspektívou
Avatar
Autor: Samuel Sitáš
4. októbra 2016

ASMR - Nová zbraň reklamy s veľkou perspektívou

Tradičná reklama to má v dnešnej dobe čoraz ťažšie. Príchod digitálnej televízie a rozmach služieb ako YouTube či Netflix obdaril spotrebiteľov výrazne väčšou mierou kontroly...

Content marketing pre startupy #1 – stratégia a tvorba obsahu
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
8. septembra 2016

Content marketing pre startupy #1 – stratégia a tvorba obsahu

Nie je žiadnym tajomstvom, že väčšina všetkých startupov skončí neúspechom. Dôvody bývajú rôzne. Pomerne často sa však ako problém ukáže, že nový produkt či služba...

Poznáte rozdiely medzi contentom, branded contentom a content marketingom?
Avatar
Autor: Roman Kleman
9. augusta 2016

Poznáte rozdiely medzi contentom, branded contentom a content marketingom?

Veľa sa začína hovoriť o užitočnosti obsahu, o contente, branded contente a o content marketingu. Možno ste nevedeli, že napriek tomu, že všetky pracujú s obsahom, ide o zásadne rozdielne veci....

Prečo používať emotikony v komunikácii so zákazníkmi
Avatar
Autor: Jarmila Knapcová
14. júla 2016

Prečo používať emotikony v komunikácii so zákazníkmi

Viete si predstaviť dnešnú online komunikáciu bez smajlíkov? Ani my nie. Pridávajú písaným myšlienkam pocity, robia komunikáciu príjemnejšou a dokážu zjemniť kritiku. Nemali by teda chýbať...

Menej známe sociálne siete s potenciálom
Avatar
Autor: Jarmila Knapcová
17. júna 2016

Menej známe sociálne siete s potenciálom

Facebook, Twitter, Instagram či LinkedIn pozná takmer každý. Ak aj náhodou nie, predstavili sme si ich v minulom článku. Existuje však aj množstvo iných sociálnych...

Najlepšie free nástroje na tvorbu grafiky
Avatar
Autor: Jarmila Knapcová
13. mája 2016

Najlepšie free nástroje na tvorbu grafiky

Záleží vám na prezentácii svojho podnikania a chcete byť úspešní? Azda v každej odbornej literatúre či v internetových článkoch vám radia: buďte originálni, odlíšte sa! Niekde vám možno...

7 pilierov funkčného content marketingu, ktorý prináša zákazníkov
Avatar
Autor: Roman Kleman
15. apríla 2016

7 pilierov funkčného content marketingu, ktorý prináša zákazníkov

“My sme už content marketing skúšali, ale nefungovalo (nefunguje) to,” zaznieva od niektorých slovenských firiem pri téme content marketing (CM). Je to aj vďaka tomu,...