CF Mag

Ako sme vytvorili pre klienta vlastné médium v odvetví strešných krytín (case study)
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
6. júna 2018

Ako sme vytvorili pre klienta vlastné médium v odvetví strešných krytín (case study)

Mať strechu nad hlavou je nielen často používaná fráza, ale zároveň nevyhnutná súčasť života každého človeka. Obzvlášť pri živote na dedine či na okraji mesta...

Aj po tej najhlučnejšej búrke prichádza tichý dážď. Alebo naopak?
Avatar
Autor: Adriána Keszeliová
1. júna 2018

Aj po tej najhlučnejšej búrke prichádza tichý dážď. Alebo naopak?

Aspoň toto hovorí staré židovské príslovie. Alebo po tichom daždi prichádza najhlučnejšia búrka? Niekedy nemusí ísť vyslovene o brainstorming (búrku nápadov/mozgov). Možno sú to iba hromy....

Je to tu. GDPR vstúpilo do platnosti
Avatar
Autor: Diana Ladányi
25. mája 2018

Je to tu. GDPR vstúpilo do platnosti

V posledných dňoch sa pojem GDPR stal akýmsi všeobecným strašiakom pre všetkých podnikateľov. Od 25. 5. 2018 musí každý podnikateľský subjekt nielen v rámci územia EÚ, ale...

Content marketing fresh #1
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
16. mája 2018

Content marketing fresh #1

Apríl priniesol veľa čerstvých noviniek z content marketingu. Posledné mesiace u nás, ale aj v celej Európe dominuje téma GDPR, ktorá má, prirodzene, dopad aj na...

Revolúcia v marketingu začína. Budujete si už vlastné médium?
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
7. novembra 2017

Revolúcia v marketingu začína. Budujete si už vlastné médium?

Súčasný marketing sa dostal do krízy. Niečo sa musí zmeniť. Je to fakt, ktorý by si mal pripustiť každý marketér, ak vníma realitu trhu. Ľudia...

Ignorujete ľudí blokujúcich reklamy na internete? Neoslovujete asi tretinu trhu
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
1. júna 2017

Ignorujete ľudí blokujúcich reklamy na internete? Neoslovujete asi tretinu trhu

Zatvorte na chvíľu oči a predstavte si svet bez reklamy… Ťažké, však? Dennodenne sa nám prihovárajú stovky až tisíce reklamných posolstiev, ktoré sa nás snažia presvedčiť...

Najčastejšie prešľapy v slovenčine. Dopúšťate sa ich aj vy?
Avatar
Autor: Adriána Keszeliová
25. apríla 2017

Najčastejšie prešľapy v slovenčine. Dopúšťate sa ich aj vy?

Je samozrejmé, že nie každý sa narodil ako Ľudovít Štúr a nik vás nepotrestá, ak spáchate slovenčinárske faux pas. O týchto prešľapoch je ale dobré vedieť...


Warning: explode() expects parameter 2 to be string, array given in /data/e/b/ebab61ec-ee1b-4fb0-b654-68681d24ddd2/contentfruiter.sk/web/wp-content/themes/contentfruiter-child/functions.php on line 207

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /data/e/b/ebab61ec-ee1b-4fb0-b654-68681d24ddd2/contentfruiter.sk/web/wp-content/themes/contentfruiter-child/functions.php on line 210
Content marketing pre startupy #3 - meranie výkonnosti obsahu
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
31. marca 2017

Content marketing pre startupy #3 - meranie výkonnosti obsahu

V treťom pokračovaní seriálu content marketingu pre startupy som sa zameral na to, ako sa dá merať a vyhodnocovať efekt content marketingu. Jednoducho povedané, ako...

Ako svojpomocne natočiť zaujímavé video
Avatar
Autor: Jarmila Knapcová
16. februára 2017

Ako svojpomocne natočiť zaujímavé video

O tom, že video je momentálne top obsahom internetového sveta sme písali už mnoho. Dočítať ste sa mohli prečo tomu tak je a predstavili sme vám zaujímavý...

Ako ma eshop poslal ku konkurentovi
Avatar
Autor: Roman Kleman
20. januára 2017

Ako ma eshop poslal ku konkurentovi

Alebo začne sa lepšie dariť firmám, ktoré ponúknu niečo viac? Potreba alebo rozmar nás prinútia niečo si kúpiť. Otázkou však je, že čo konkrétne a...

Content marketing pre startupy #2 – šírenie obsahu
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
3. decembra 2016

Content marketing pre startupy #2 – šírenie obsahu

Startupy sú témou seriálu, pri ktorej som sa v prvej časti zameral najmä na to, prečo by tieto spoločnosti mali myslieť na content marketing už pri...

Fázy funkčného content marketingu [infografika]
Avatar
Autor: Roman Kleman
25. októbra 2016

Fázy funkčného content marketingu [infografika]

Content marketing je veľmi užitočný nástroj na získavanie zákazníkov. Aby však fungoval, musíme mu venovať toľko pozornosti, koľko si zaslúži. Prehľadne som jednotlivé aspekty rozdelil...