
Najpoužívanejšie emotikony v roku 2021
Používame ich všetci v každodennej digitálnej komunikácii, v konverzáciách na sociálnych sieťach, v sms, alebo nimi rozveselíme status či vlastný blog. Emotikony, emodži alebo jednoducho „smajlíky“ sú obrazové...

Ako vytvoriť analýzu kľúčových slov
Analýza kľúčových slov patrí medzi najdôležitejšie marketingové aktivity a pre mnohé firmy je nesmierne dôležitá. Odhalí, aký je záujem o vaše produkty alebo služby, čo ľudia v súvislosti...

Neprichádzajú nápady na nové témy pre váš blog? Skúste tieto overené metódy
Poznáte to. Pustíte sa do tvorby blogu, až sa dostanete do situácie, kedy ste vyčerpali všetky nápady na témy. Premýšľate, hútate, hľadáte – a žiadne nové...

ContentFruiter má svojich stromohrdinov
Vystúpili sme spoza stromu a to znamená, že chceme, aby ľudia vedeli, kto sme, aké hodnoty prezentujeme ako jednotlivci, ale najmä ako celok. Záleží nám na...

Ako bude vyzerať content marketing v roku 2022?
Marketéri sa už teraz tešia na to, čo nám rok 2022 prinesie. Aké zmeny môžeme očakávať v content marketingu? Prinesie nám ďalší rok niečo úplne...

Content marketing a PPC reklama. Dajú sa skombinovať?
Veľmi často sa stretávam s názorom, že content marketing a PPC reklama sú dva odlišné svety. Mnoho marketérov pri svojich klientoch používa buď content marketing, alebo...

Užitočné typografické nástroje pre dizajnérov
Pojem typografia definuje vo svojej podstate všetky faktory spojené so vzhľadom textu. Je to jeden z najzákladnejších a najpodstatnejších grafických elementov, ktorého hodnotu pozná každý...

5 dôvodov, prečo by ste mali tvoriť vlastné médium
Využívate aktívne sociálne siete? Sú už stabilnou súčasťou vašej marketingovej stratégie? Čo by sa stalo, ak by Facebook či Instagram zablokoval váš účet, vaše reklamy,...

Online magazín Electrend ocenila porota súťaže Fénix content marketing
27.júna sa v krásnych priestoroch Dvořákovej siene Rudolfina, ktorá je domovom Českej filharmónie, konalo vyhlásenie výsledkov súťaže content marketingových prác a projektov Fénix content marketing....

Príklady tém z rôznych segmentov, ktoré priťahujú stovky tisíc ľudí
Za 6 rokov sme v agentúre pripravili už viac ako 40 rôznych obsahových stratégií pre spoločnosti v rôznych segmentoch. Súčasťou obsahovej stratégie je vždy aj...

Ako sa dá robiť hodnotný biznis?
„Úspech v obchodovaní ešte nikdy nikto nedosiahol honbou za peniazmi, ale pýchou na svoju prácu a hrdosťou, ktorá robí obchod umením.“ (Laurence Doherty) Prvým, základným a prirodzeným dôvodom,...

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 3. časť
Záverečná tretia časť seriálu o nedostatkoch firemných blogov a magazínov sa sústredí na okolie obsahu. Pozrieme sa v nej na tzv. CTA prvky (call-to-action) – teda prvky, ktoré...