CF Mag

Prečo nekráčať s davom?
Avatar
Autor: Mariana Balúnová
28. februára 2020

Prečo nekráčať s davom?

Asi sa všetci zhodneme na tom, že reklamná presýtenosť dnes skôr znižuje účinnosť reklamy. Ale čo ak príde recesia či kríza a mnoho firiem usúdi,...

Je content marketing relevantný pre akýkoľvek segment?
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
9. januára 2020

Je content marketing relevantný pre akýkoľvek segment?

Odkedy som sa začal venovať content marketingu, otázku z nadpisu som v mierne obmenených podobách dostal už nespočetnekrát. A dostávam ju pri viacerých rozhovoroch dodnes. Čo ma...

Pre ovocie je hodnotný obsah typický. Na hodnoty sme sa zamerali aj na Digital Rulezz
Avatar
Autor: Barbora Melišková
14. decembra 2019

Pre ovocie je hodnotný obsah typický. Na hodnoty sme sa zamerali aj na Digital Rulezz

Len nedávno sa v priestoroch Starej tržnice uskutočnila najväčšia konferencia o digitálnom marketingu na Slovensku, Digital Rulezz, ktorá štvrtým ročníkom potvrdila svoju vysokú úroveň organizácie....

Ako Jožko s pani Krízovou a ostatnými vybabral a väčší kus koláča si uchmatol [audio príbeh]
Avatar
Autor: Roman Kleman
22. novembra 2019

Ako Jožko s pani Krízovou a ostatnými vybabral a väčší kus koláča si uchmatol [audio príbeh]

Vypočujte si príbeh v audio podobe. Narozprával Martin Kaprálik. Bol raz jeden trh a v ňom jedno remeslo (1). Viac ako tucet (2) firiem sa...

Čo získate, ak sa stanete informačným lídrom? [infografika]
Avatar
Autor: Roman Kleman
3. novembra 2019

Čo získate, ak sa stanete informačným lídrom? [infografika]

Informačným lídrom nemusí byť nevyhnutne obratový líder. Pokojne sa ním môže stať aj mladá a ambiciózna firma, ktorej cieľom je neustále zvyšovať svoj podiel na...

Ako hodnotiť výsledky content marketingu #2: Metriky
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
7. októbra 2019

Ako hodnotiť výsledky content marketingu #2: Metriky

V predchádzajúcej časti seriálu Ako hodnotiť výsledky content marketingu sme sa pozreli na časové hľadisko. Poznať, kedy a akým spôsobom definovať ciele a vyhodnocovať ich...

Čo hovorí Joe Pulizzi o content marketingu
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
31. júla 2019

Čo hovorí Joe Pulizzi o content marketingu

Content marketérom toto meno azda netreba predstavovať. Tým, ktorí sa s ním stretajú po prvýkrát, je nutné na úvod povedať, že content marketing by dnes bez...

Ako hodnotiť výsledky content marketingu #1: Časové hľadisko
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
17. júla 2019

Ako hodnotiť výsledky content marketingu #1: Časové hľadisko

Skôr, než sa pustíte do akejkoľvek aktivity, mali by ste sa zamyslieť nad jej cieľom. Platí to aj pri content marketingu. Už pri tvorbe content...

11 aktuálnych štatistík, ktoré by mal poznať každý marketér
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
7. júla 2019

11 aktuálnych štatistík, ktoré by mal poznať každý marketér

Sledujete, ako sa posúva marketingový trh? Ak nie, mali by ste začať práve teraz. Aby ste vedeli čo najlepšie reagovať, predpovedať vývoj trhového prostredia a pružne reagovať,...

„Evergreen content“ – prečo naň myslieť pri obsahovej stratégii
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
18. júna 2019

„Evergreen content“ – prečo naň myslieť pri obsahovej stratégii

Ak sa bavíme o „evrgrínoch“, možno každému z nás zíde na um hneď niekoľko pesničiek, ktoré sú dlhodobo populárne. Nebudem sa zrejme mýliť, keď poviem, že by sa medzi nimi objavili hity od skupín ako Queen, Beatles, Led Zeppelin, The Rolling Stones či...

V súťaži Fénix content marketing máme opäť shortlist
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
17. mája 2019

V súťaži Fénix content marketing máme opäť shortlist

Po prvom úspechu v  5. ročníku súťaže Fénix content marketing, kedy sme získali dva shortlisty, budeme mať aj v tomto roku želiezko v ohni, a to vďaka projektu Čaro dreva, ktorý bol vytvorený pre...

Spustili sme 3. ročník videosúťaže RECfruit. Pre súťažiacich máme viacero noviniek
Avatar
Autor: Lucia Taricsová
3. mája 2019

Spustili sme 3. ročník videosúťaže RECfruit. Pre súťažiacich máme viacero noviniek

Mladí videomakeri sa môžu so svojimi videami prihlasovať do súťaže už v jej treťom ročníku. Novou výzvou je natočiť maximálne dvojminútové video na tému: „BOLA TO NÁHODA?“...