Brand building

Prečo nekráčať s davom?
Mariana Balúnová
Autor: Mariana Balúnová
28. februára 2020

Prečo nekráčať s davom?

Asi sa všetci zhodneme na tom, že reklamná presýtenosť dnes skôr znižuje účinnosť reklamy. Ale čo ak príde recesia či kríza a mnoho firiem usúdi,...

Ako Jožko s pani Krízovou a ostatnými vybabral a väčší kus koláča si uchmatol [audio príbeh]
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
22. novembra 2019

Ako Jožko s pani Krízovou a ostatnými vybabral a väčší kus koláča si uchmatol [audio príbeh]

Vypočujte si príbeh v audio podobe. Narozprával Martin Kaprálik. Bol raz jeden trh a v ňom jedno remeslo (1). Viac ako tucet (2) firiem sa...

Čo získate, ak sa stanete informačným lídrom? [infografika]
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
3. novembra 2019

Čo získate, ak sa stanete informačným lídrom? [infografika]

Informačným lídrom nemusí byť nevyhnutne obratový líder. Pokojne sa ním môže stať aj mladá a ambiciózna firma, ktorej cieľom je neustále zvyšovať svoj podiel na...

Dôležitosť Employer brandingu
Mariana Balúnová
Autor: Mariana Balúnová
9. októbra 2018

Dôležitosť Employer brandingu

Povedali ste si už niekedy: Wow, tak v tejto firme by som chcel(a) pracovať? Alebo: To by bolo terno dostať sa do takejto firmy? Ak...

Poznáte rozdiely medzi contentom, branded contentom a content marketingom?
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
9. augusta 2016

Poznáte rozdiely medzi contentom, branded contentom a content marketingom?

Veľa sa začína hovoriť o užitočnosti obsahu, o contente, branded contente a o content marketingu. Možno ste nevedeli, že napriek tomu, že všetky pracujú s obsahom, ide o zásadne rozdielne veci....

Rozdiely medzi content marketingom, PR a reklamou [infografika]
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
23. februára 2016

Rozdiely medzi content marketingom, PR a reklamou [infografika]

Content marketing, PR a reklama sú silné marketingové nástroje, ktorými si firmy vylepšujú svoju pozíciu u zákazníkov a na trhu. Porovnajme teda CONTENT MARKETING, nekomerčné...

Ako funguje SMARKETING [infografika]
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
8. decembra 2015

Ako funguje SMARKETING [infografika]

Priateľstvo medzi oddeleniami marketingu a obchodu a ich vzájomná koordinácia môžu byť vašou tajnou zbraňou pre zvýšenie obratu. Pozrite sa na nekonečný tok informácií, ktoré...

Vytlačí content marketing klasické “PíáR”?
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
18. septembra 2015

Vytlačí content marketing klasické “PíáR”?

Public relations (PR) zatiaľ u nás ešte stále pozná viac ľudí ako content marketing (CM). PR má mnoho definícií, oficiálny preklad však hovorí, že ide...

Revolučná zmena polarity v marketingu [infografika]
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
17. septembra 2015

Revolučná zmena polarity v marketingu [infografika]

Content marketing je, zdá sa, reprezentantom novodobého marketingu. Marketingu, v ktorom zákazník prestáva byť lovený, ale sám hľadá svojím ďalekohľadom, aké má na trhu možnosti,...