Prečo som na workshope o Facebooku v SOPK nestihla prestávkovú kávu

Pretože jeho účastníci boli skvelí a pýtali sa ma na riešenia všetkých možných biznis fejsbúkových problémov aj cez prestávky.

Pozvanie od Bratislavskej regionálnej komory  SOPK (Slovenská obchodná a priemyselná komora) som veru neodmietla a 5. apríla som sa vybrala školiť malých a stredných podnikateľov. Téma workshopu bola "Ako spravovať firemné konto na sociálnej sieti Facebook".

Hneď na úvod musím poznamenať, že atmosféra, ktorú sme spolu s 25 účastníkmi mali, bola naozaj skvelá. Všetci boli príjemne naladení s veľkou chuťou diskutovať. Skúsenosti účastníkov s marketingom na Facebooku boli rôzne no myslím, že sa nám podarilo prejsť si všetko, čo sa za 3,5 hodiny dalo a všetci boli spokojní. Ak mi teda zo slušnosti neklamali (:D).

Workshop o Facebooku v SOPK

Zo všeobecného úvodu o sociálnych sieťach a objasnení, kedy si ktorú sieť zvoliť, sme prešli len a len k Facebooku. Povedali sme si všetko od vypracovania stratégie, v rámci ktorej sme si zadefinovali jednotlivé časti ako sú ciele, redakčný kalendár či vyhodnocovanie výsledkov. Spôsoby, ako komunikovať na Facebooku, vysvetlili príklady z praxe.

Potešila ma snaha účastníkov pracovať na pripravených úlohách a početné otázky, ktoré pokračovali aj počas prestávok. Ste skvelí vy všetci, ktorí sa pýtate, lebo zamýšľanie sa nad riešeniami problémov pomáha rozširovať obzory ☺.

Pre mnohých večný súboj – nastavovanie a vyhodnocovanie platenej reklamy a štatistiky sme si podrobne ukázali v prostredí Facebooku a priblížili sme si rôzne možnosti realizácie reklám či zostavenia reklamných publík.

Workshop o Facebooku v SOPK

Ak ste sa workshopu nemohli zúčastniť a mali by ste záujem, tak vám už teraz môžem sľúbiť, že ho zopakujeme znovu. Vylúčené nie je ani pokračovanie workshopu priamo v SOPK. Pre nezúčastnených prikladám aspoň moju prezentáciu z workshopu, v ktorej sa môžete otestovať napríklad v reagovaní na fiktívne komentáre.

 

 

Čerešnička na záver

Vedeli ste, že jednou z výhod sociálnej siete Facebook je aj to, že môže slúžiť ako náhrada webovej stránky? Jednoducho stačí využiť Instatnt Articles alebo vytvoriť reklamu cez Canvas. Všetko má samozrejme svoje pre aj proti ;)

Pre prípadné otázky mi pokojne napíšte. Už teraz sa teším na ďalší workshop :)

 

CONTENT NEWSLETTER

 

Odber newslettra od ContentFruiter

Čerstvé CM novinky priamo do vášho emailu

Aby ste boli v obraze a v obsahu pri vzostupe nového marketingu. A k tomu ako bonus ebook „25 ZÁSAD AKO ZÍSKAŤ VIAC ZÁKAZNÍKOV“.

Prosím čakajte!

Ďakujeme za váš záujem. Odkaz na stiahnutie ebooku obdržíte obratom do svojej mailovej schránky.

Napísať komentár

25 rád ako získať viac

25 ZÁSAD AKO ZÍSKAŤ VIAC ZÁKAZNÍKOV

Získajte zadarmo užitočný ebook a k tomu aktuálne informácie o content marketingu v našom CONTENT NEWSLETTRI.

Prosím čakajte!

Ďakujeme za váš záujem. Odkaz na stiahnutie ebooku obdržíte obratom do svojej mailovej schránky.

x