Minerálku Baldovskú si položíme na police od BITO potiahnuté látkou od Sofatex, alebo ako vyzeral náš marec

Marec sa pre nás niesol v znamení viacerých príjemných správ. Máme obrovskú radosť, že začíname pracovať na nových, zaujímavých projektoch postavených na content marketingu. Prinášať ovocie budeme odteraz slovenskej spoločnosti s bohatou a dlhou históriou Minerálne vody a.s. (známej vďaka značkám Baldovská, Salvator, či Drobček). Content marketing zastrešíme aj pre nemeckého výrobcu skladovacej techniky BITO a jedného z popredných slovenských predajcov poťahových látok a technických materiálov Sofatex.

Odhalíme skutočné vodné bohatstvo

Logo Minerálne vody

Minerálna voda Baldovská, horčíková voda s bohatou históriou Salvator, voda pre deti Drobček a galóny Savior. To sú naše minerálne a pramenité vody s tradíciou. Nevyčerpateľný okruh krásnych tém, ktoré budeme s láskou tvoriť a šíriť do sveta. Už čoskoro sa môžete tešiť na nový web klienta aj veľký content marketingový projekt venovaný jednému zo štyroch elementov – vode. Naša spriaznená agentúra pre tradičný marketing - RenaCo - priloží ruku k dielu návrhom nových etikiet pre značku Drobček a realizáciou spotrebiteľskej súťaže pre značku Baldovská. Nápadov je veľa a sľubujeme, že bude na čo pozerať ☺. Odpálime to už čoskoro.

Špička v skladovacích systémoch si zaslúži špičkovú komunikáciu

 

Logo Bito

 

BITO vyrába a dodáva skladovacie systémy do celého sveta už od roku 1845. Tak, ako sú stabilné ich regály, tak je stabilné aj ich meno v priemyselnom odvetví. Je to už 10 rokov, čo spoločnosť BITO pôsobí aj na Slovensku a dodáva svoje produkty a skladové riešenia aj mnohým veľkým a silným značkám.

Sme veľmi radi, že sa BITO rozhodlo ísť cestou dlhodobej marketingovej stratégie a tvorby hodnotného obsahu. Ide o odvetvie kde sú informácie a edukácia spotrebiteľa nesmierne dôležité, lebo často i malé detaily rozhodujú o ušetrení veľkého množstva času a práce. Pre BITO pripravujeme samostatný content marketingový projekt a jeho spustenie je naplánované na mesiac máj. Tentokrát sa content marketingom zameriame hlavne na sektor B2B, a to priamo na vynovenej webstránke Bito.sk.

Materiál príjemný nielen na dotyk, odteraz ešte bližšie k zákazníkom a ich potrebám

 

Sofatex logo

 

Veľkoobchod s materiálmi (nie len) pre čalunícke firmy a predajcov sedačiek, Sofatex, má vo svojej ponuke obrovské množstvo kvalitných materiálov od popredných svetových výrobcov. Už od roku 2003 ponúka táto spoločnosť kvalitné produkty a osobný prístup k svojim zákazníkom. My chceme túto myšlienku zamerania sa na zákazníka ešte viac podporiť, a to práve vďaka content marketingu. Aj tu budeme vychádzať z novej brandbuildingovej stratégie značky, ktorú pripravila agentúra RenaCo, ktorá navrhla klientovi úplne nový brand. Pripravovaný projekt bude zaujímavým zdrojom informácií pre všetkých, ktorí majú v záujme vytvoriť si pohodlné a zdravé prostredie. Hodnotný obsah, ktorý pre Sofatex budeme pravidelne vytvárať, vás nie len poučí a inšpiruje, ale určite aj pobaví. Takže je sa je na čo tešiť.

Takto akčne vyzeral náš marec, no apríl za ním tiež nezaostáva. O tom však až nabudúce. Teraz sa ideme s nadšením vrhnúť na nové content marketingové projekty ;)

 

CONTENT NEWSLETTER

 

Odber newslettra od ContentFruiter

Čerstvé CM novinky priamo do vášho emailu

Aby ste boli v obraze a v obsahu pri vzostupe nového marketingu. A k tomu ako bonus ebook „25 ZÁSAD AKO ZÍSKAŤ VIAC ZÁKAZNÍKOV“.

Please wait...

Thank you for signing up!

Napísať komentár

25 rád ako získať viac

25 ZÁSAD AKO ZÍSKAŤ VIAC ZÁKAZNÍKOV

Získajte zadarmo užitočný ebook a k tomu aktuálne informácie o content marketingu v našom CONTENT NEWSLETTRI.

Please wait...

Thank you for signing up!

x