Revolučná zmena polarity v marketingu [infografika]

Content marketing je, zdá sa, reprezentantom novodobého marketingu. Marketingu, v ktorom zákazník prestáva byť lovený, ale sám hľadá svojím ďalekohľadom, aké má na trhu možnosti, kto ho uspokojí najviac, komu bude dôverovať.

Inbound marketing charakteristický stratégiou ŤAHU (napríklad content marketingom) neustále zvyšuje svoj význam, a to na úkor Outbound marketingu, ktorý charakterizuje stratégia TLAKU (napríklad reklama). A takto vyzerá spomínaná zmena.

Revolučná zmena polarity v marketingu | Infografika ContentFruiter

CONTENT NEWSLETTER


Odber newslettra od ContentFruiter

 

Čerstvé CM novinky priamo na Váš e-mail

Aby ste boli v obraze pri vzostupe nového marketingu

Momentík..

Thank you for signing up!

Napísať komentár

Pošlite nám brief

Content marketing funguje - vieme to my, vy i vaša konkurencia. Buďte prvý, kto vo vašom odvetví využije silu moderného a efektívneho marketingu, vyšachujte svoju konkurenciu a “ukradnite si trh”.
Pošlite nám brief či zadanie alebo nám zavolajte a navrhneme optimálny postup. My sme na plodnú diskusiu pripravení.

Tel.: +421 917 044 725