Ako content marketing mení správanie návštevníka webu [infografika]

Nákupné správanie zákazníkov sa mení. Predajcovia už nemajú takú kontrolu nad “buying journey”- nákupnými cestami zákazníkov. Tí sa vzdelávajú v online priestore, kde majú na to vynikajúce možnosti. Často prídu do obchodu lepšie pripravení na daný typ sortimentu, ako je samotný predavač. Zákazník je teda v nákupnom procese od predajcu oveľa ďalej ako kedysi. Nie je na neho pri zbieraní informácií a rozhodovaní tak veľmi odkázaný a viazaný.

Budúci zákazník, ktorý sa dostane do procesu nákupu sa začne vzdelávať o danom sortimente, začne robiť prieskum, hľadať informácie, porovnávať, možno chce poradiť. A tu prichádza príležitosť pre CONTENT MARKETING. Zákazník vďaka užitočnému a kvalitnému obsahu nájde tých predajcov, ktorí ho publikujú na svojich stránkach. Čiže ak ste predajca, urobte všetko pre to, aby zákazník v jeho rozhodovacom procese našiel práve vás. Buďte tam, kde sú vaši zákazníci, ponúknite im to, čo hľadajú. Získate náskok.

Marketing sa mení a doteraz dominujúca stratégia TLAKU, reprezentovaná predovšetkým nástrojmi reklamy, sa mení na stratégiu ŤAHU, kde rozhodujú zákazníci. Oni už nechcú byť lovení, ale sami si vyberajú.

Základom toho, aby ste produkovali užitočný obsah je váš vlastný web a aktivity s ním prepojené. Pozrite sa, ako vplýva váš web a samotný content marketing na správanie zákazníkov.

Ako content marketing mení spravanie návštevníka | Infografika ContentFruiter

 

CONTENT NEWSLETTER


Odber newslettra od ContentFruiter

 

Čerstvé CM novinky priamo na Váš e-mail

Aby ste boli v obraze pri vzostupe nového marketingu

Momentík..

Thank you for signing up!

Napísať komentár

Pošlite nám brief

Content marketing funguje - vieme to my, vy i vaša konkurencia. Buďte prvý, kto vo vašom odvetví využije silu moderného a efektívneho marketingu, vyšachujte svoju konkurenciu a “ukradnite si trh”.
Pošlite nám brief či zadanie alebo nám zavolajte a navrhneme optimálny postup. My sme na plodnú diskusiu pripravení.

Tel.: +421 917 044 725