Ako content marketing mení správanie návštevníka webu [infografika]

Nákupné správanie zákazníkov sa mení. Predajcovia už nemajú takú kontrolu nad “buying journey”- nákupnými cestami zákazníkov. Tí sa vzdelávajú v online priestore, kde majú na to vynikajúce možnosti. Často prídu do obchodu lepšie pripravení na daný typ sortimentu, ako je samotný predavač. Zákazník je teda v nákupnom procese od predajcu oveľa ďalej ako kedysi. Nie je na neho pri zbieraní informácií a rozhodovaní tak veľmi odkázaný a viazaný.

Budúci zákazník, ktorý sa dostane do procesu nákupu sa začne vzdelávať o danom sortimente, začne robiť prieskum, hľadať informácie, porovnávať, možno chce poradiť. A tu prichádza príležitosť pre CONTENT MARKETING. Zákazník vďaka užitočnému a kvalitnému obsahu nájde tých predajcov, ktorí ho publikujú na svojich stránkach. Čiže ak ste predajca, urobte všetko pre to, aby zákazník v jeho rozhodovacom procese našiel práve vás. Buďte tam, kde sú vaši zákazníci, ponúknite im to, čo hľadajú. Získate náskok.

Marketing sa mení a doteraz dominujúca stratégia TLAKU, reprezentovaná predovšetkým nástrojmi reklamy, sa mení na stratégiu ŤAHU, kde rozhodujú zákazníci. Oni už nechcú byť lovení, ale sami si vyberajú.

Základom toho, aby ste produkovali užitočný obsah je váš vlastný web a aktivity s ním prepojené. Pozrite sa, ako vplýva váš web a samotný content marketing na správanie zákazníkov.

Ako content marketing mení spravanie návštevníka | Infografika ContentFruiter

 

CONTENT NEWSLETTER

 

Odber newslettra od ContentFruiter

Čerstvé CM novinky priamo do vášho emailu

Aby ste boli v obraze a v obsahu pri vzostupe nového marketingu. A k tomu ako bonus ebook „25 ZÁSAD AKO ZÍSKAŤ VIAC ZÁKAZNÍKOV“.

Please wait...

Thank you for signing up!

Napísať komentár

25 rád ako získať viac

25 ZÁSAD AKO ZÍSKAŤ VIAC ZÁKAZNÍKOV

Získajte zadarmo užitočný ebook a k tomu aktuálne informácie o content marketingu v našom CONTENT NEWSLETTRI.

Please wait...

Thank you for signing up!

x