9 typov obsahu, ktorými zaujmete zákazníkov [infografika]

V rámci svojich content marketingových aktivít netvorte len textový obsah. Využite potenciál content marketingu naplno a produkujte množstvo rozličných druhov obsahu. Je z čoho vyberať a mnohé sa v rámci vašej obsahovej stratégie určite oplatia vyskúšať. Spravte si starostlivú analýzu a zostavte persony, ktorým budete obsah adresovať. Podľa toho sa rozhodnite, ktoré typy obsahu by mohli vaše persony zaujať.

V nasledujúcej infografike sme pre vás pripravili prehľad vo svete najobľúbenejších a najvyužívanejších typov obsahu v content marketingu, podľa prieskumu od Content marketing Institute. Pozrite si výhody, ale aj nevýhody jednotlivých položiek. Skúste sa zamyslieť, ktoré by vyhovovali vášmu podnikaniu a ktoré ste reálne schopní realizovať. Pre každý segment funguje niečo iné. Platí však, že čím originálnejšie a neopozeranejšie, tým lepšie.

TYPY UŽITOČNÉHO OBSAHU

 

Ak sa chcete o rôznych typoch obsahu dozvedieť viac, prečítajte si náš content marketingový ebook – 25 zásad, ako získať viac zákazníkov. Okrem množstva praktických informácií v ňom nájdete napríklad aj vzor redakčného kalendárapersony na stiahnutie.

 

CONTENT NEWSLETTER


Odber newslettra od ContentFruiter

 

Čerstvé CM novinky priamo na Váš e-mail

Aby ste boli v obraze pri vzostupe nového marketingu

Momentík..

Thank you for signing up!

Napísať komentár

Pošlite nám brief

Content marketing funguje - vieme to my, vy i vaša konkurencia. Buďte prvý, kto vo vašom odvetví využije silu moderného a efektívneho marketingu, vyšachujte svoju konkurenciu a “ukradnite si trh”.
Pošlite nám brief či zadanie alebo nám zavolajte a navrhneme optimálny postup. My sme na plodnú diskusiu pripravení.

Tel.: +421 917 044 725