9 typov obsahu, ktorými zaujmete zákazníkov [infografika]

V rámci svojich content marketingových aktivít netvorte len textový obsah. Využite potenciál content marketingu naplno a produkujte množstvo rozličných druhov obsahu. Je z čoho vyberať a mnohé sa v rámci vašej obsahovej stratégie určite oplatia vyskúšať. Spravte si starostlivú analýzu a zostavte persony, ktorým budete obsah adresovať. Podľa toho sa rozhodnite, ktoré typy obsahu by mohli vaše persony zaujať.

V nasledujúcej infografike sme pre vás pripravili prehľad vo svete najobľúbenejších a najvyužívanejších typov obsahu v content marketingu, podľa prieskumu od Content marketing Institute. Pozrite si výhody, ale aj nevýhody jednotlivých položiek. Skúste sa zamyslieť, ktoré by vyhovovali vášmu podnikaniu a ktoré ste reálne schopní realizovať. Pre každý segment funguje niečo iné. Platí však, že čím originálnejšie a neopozeranejšie, tým lepšie.

TYPY UŽITOČNÉHO OBSAHU

 

Ak sa chcete o rôznych typoch obsahu dozvedieť viac, prečítajte si náš content marketingový ebook – 25 zásad, ako získať viac zákazníkov. Okrem množstva praktických informácií v ňom nájdete napríklad aj vzor redakčného kalendárapersony na stiahnutie.

 

CONTENT NEWSLETTER

 

Odber newslettra od ContentFruiter

Čerstvé CM novinky priamo do vášho emailu

Aby ste boli v obraze a v obsahu pri vzostupe nového marketingu. A k tomu ako bonus ebook „25 ZÁSAD AKO ZÍSKAŤ VIAC ZÁKAZNÍKOV“.

Please wait...

Thank you for signing up!

Napísať komentár

25 rád ako získať viac

25 ZÁSAD AKO ZÍSKAŤ VIAC ZÁKAZNÍKOV

Získajte zadarmo užitočný ebook a k tomu aktuálne informácie o content marketingu v našom CONTENT NEWSLETTRI.

Please wait...

Thank you for signing up!

x