Fázy funkčného content marketingu [infografika]

Content marketing je veľmi užitočný nástroj na získavanie zákazníkov. Aby však fungoval, musíme mu venovať toľko pozornosti, koľko si zaslúži.

Prehľadne som jednotlivé aspekty rozdelil do štyroch fáz, ktoré sú v tomto procese nenahraditeľné. V skratke povedané, najskôr treba analyzovať trh, konkurenciu a klienta, potom správne nastaviť stratégiu, následne pravidelne vytvárať originálny obsah, tento neustále šíriť (predovšetkým nekomerčným spôsobom a najlepšie prostredníctvom vlastných, neplatených kanálov) a nakoniec neustále monitorovať správanie zákazníkov, vyhodnocovať ho a vylepšovať celý proces.

Potom príde úroda. Začne rásť pomaly, ale isto. A bude čím ďalej väčšia. Pocítite to vo zvýšených konverziách a nákupoch. Hovoríme tomu funkčný content marketing. Nie preto, že by content marketing sám o sebe nefungoval, ale chcem tým zdôrazniť, že si vyžaduje poctivý prístup. Potom zafunguje vždy.

Infografika popisujúca fázy funkčného content marketingu

CONTENT NEWSLETTER


Odber newslettra od ContentFruiter

 

Čerstvé CM novinky priamo na Váš e-mail

Aby ste boli v obraze pri vzostupe nového marketingu

Momentík..

Thank you for signing up!

Napísať komentár

Pošlite nám brief

Content marketing funguje - vieme to my, vy i vaša konkurencia. Buďte prvý, kto vo vašom odvetví využije silu moderného a efektívneho marketingu, vyšachujte svoju konkurenciu a “ukradnite si trh”.
Pošlite nám brief či zadanie alebo nám zavolajte a navrhneme optimálny postup. My sme na plodnú diskusiu pripravení.

Tel.: +421 917 044 725