Fázy funkčného content marketingu [infografika]

Content marketing je veľmi užitočný nástroj na získavanie zákazníkov. Aby však fungoval, musíme mu venovať toľko pozornosti, koľko si zaslúži.

Prehľadne som jednotlivé aspekty rozdelil do štyroch fáz, ktoré sú v tomto procese nenahraditeľné. V skratke povedané, najskôr treba analyzovať trh, konkurenciu a klienta, potom správne nastaviť stratégiu, následne pravidelne vytvárať originálny obsah, tento neustále šíriť (predovšetkým nekomerčným spôsobom a najlepšie prostredníctvom vlastných, neplatených kanálov) a nakoniec neustále monitorovať správanie zákazníkov, vyhodnocovať ho a vylepšovať celý proces.

Potom príde úroda. Začne rásť pomaly, ale isto. A bude čím ďalej väčšia. Pocítite to vo zvýšených konverziách a nákupoch. Hovoríme tomu funkčný content marketing. Nie preto, že by content marketing sám o sebe nefungoval, ale chcem tým zdôrazniť, že si vyžaduje poctivý prístup. Potom zafunguje vždy.

Infografika popisujúca fázy funkčného content marketingu

CONTENT NEWSLETTER

 

Odber newslettra od ContentFruiter

Čerstvé CM novinky priamo do vášho emailu

Aby ste boli v obraze a v obsahu pri vzostupe nového marketingu. A k tomu ako bonus ebook „25 ZÁSAD AKO ZÍSKAŤ VIAC ZÁKAZNÍKOV“.

Please wait...

Thank you for signing up!

Napísať komentár

25 rád ako získať viac

25 ZÁSAD AKO ZÍSKAŤ VIAC ZÁKAZNÍKOV

Získajte zadarmo užitočný ebook a k tomu aktuálne informácie o content marketingu v našom CONTENT NEWSLETTRI.

Please wait...

Thank you for signing up!

x