Čo získate, ak sa stanete informačným lídrom? [infografika]

Informačným lídrom nemusí byť nevyhnutne obratový líder. Pokojne sa ním môže stať aj mladá a ambiciózna firma, ktorej cieľom je neustále zvyšovať svoj podiel na trhu. Vďaka práci s užitočným obsahom, ktorý bude tomuto trhu poskytovať, sa môže aj z malej firmy stať rešpektovaný odborník.

Tým, že k takémuto obsahu prichádza množstvo relevantných zákazníkov, a to dlhodobo, stúpa známosť firmy a buduje sa dôvera, ktorá potom významným spôsobom otvára dvere k predajom.

,,Informačné líderstvo zahŕňa systematickú prácu s originálnym, kvalitným a nekomerčným obsahom, vďaka čomu vytvára silnú komunitu vysoko relevantných potenciálnych zákazníkov. Content marketing tak na rozdiel od reklamných kampaní , ktoré využívajú stratégiu tlaku, prináša veľmi účinnú stratégiu ťahu, pri ktorej rozhoduje zákazník." (Roman Kleman, CEO ContentFruiter)


Infografika popisujúca ako sa stať informačným lídrom

 

Ukázali sme si, aké trvalé hodnoty získate tým, že zapojíte content marketing do vášho marketingového mixu. O tom, ako sa dopracovať k informačnému líderstvu vďaka aplikovaniu siedmich rád funkčného content marketingu, si môžete prečítať tu.

CONTENT NEWSLETTER


Odber newslettra od ContentFruiter

 

Čerstvé CM novinky priamo na Váš e-mail

Aby ste boli v obraze pri vzostupe nového marketingu

Momentík..

Thank you for signing up!

Napísať komentár

Pošlite nám brief

Content marketing funguje - vieme to my, vy i vaša konkurencia. Buďte prvý, kto vo vašom odvetví využije silu moderného a efektívneho marketingu, vyšachujte svoju konkurenciu a “ukradnite si trh”.
Pošlite nám brief či zadanie alebo nám zavolajte a navrhneme optimálny postup. My sme na plodnú diskusiu pripravení.

Tel.: +421 917 044 725