Content marketing je, zdá sa, reprezentantom novodobého marketingu. Marketingu, v ktorom zákazník prestáva byť lovený, ale sám hľadá svojím ďalekohľadom, aké má na trhu možnosti, kto ho uspokojí najviac, komu bude dôverovať.
Inbound marketing charakteristický stratégiou ŤAHU (napríklad content marketingom) neustále zvyšuje svoj význam, a to na úkor Outbound marketingu, ktorý charakterizuje stratégia TLAKU (napríklad reklama). A takto vyzerá spomínaná zmena.
Drží kormidlo našej CF lode zvanej aj „Fruiteri“, aby mala správny kurz smerom k tvorbe hodnôt a za novými relevantnými víziami. Tiež aby sme napredovali či zvládali krízové situácie. Je fanúšikom sci-fi, poľných a lesných ciest (bicyklom alebo pešo s verným psíkom Benym), takisto fotografie, príležitostne aj pera a spoznávania sveta. Je to taký náš futuRoman.
Napísať komentár