Prečo nekráčať s davom?
Asi sa všetci zhodneme na tom, že reklamná presýtenosť dnes skôr znižuje účinnosť reklamy. Ale čo ak príde recesia či kríza a mnoho firiem usúdi, že treba pribrzdiť, resp. úplne zabrzdiť, a obmedzí svoju propagáciu, príp ...
Asi sa všetci zhodneme na tom, že reklamná presýtenosť dnes skôr znižuje účinnosť reklamy. Ale čo ak príde recesia či kríza a mnoho firiem usúdi, že treba pribrzdiť, resp. úplne zabrzdiť, a obmedzí svoju propagáciu, príp ...
Vypočujte si príbeh v audio podobe. Narozprával Martin Kaprálik. Bol raz jeden trh a v ňom jedno remeslo (1). Viac ako tucet (2) firiem sa mu venovalo a jednou z nich bola Jožkova s.r.o. Raz a bez klopania zavítal ...
Informačným lídrom nemusí byť nevyhnutne obratový líder. Pokojne sa ním môže stať aj mladá a ambiciózna firma, ktorej cieľom je neustále zvyšovať svoj podiel na trhu. Vďaka práci s užitočným obsahom, ktorý bude tomuto tr ...
Povedali ste si už niekedy: Wow, tak v tejto firme by som chcel(a) pracovať? Alebo: To by bolo terno dostať sa do takejto firmy? Ak áno, potom určite išlo o firmu, ktorej identita či značka rezonuje v očiach verejnosti. ...
Veľa sa začína hovoriť o užitočnosti obsahu, o contente, branded contente a o content marketingu. Možno ste nevedeli, že napriek tomu, že všetky pracujú s obsahom, ide o zásadne rozdielne veci. Pozrime sa, ako týmto „con ...
Content marketing, PR a reklama sú silné marketingové nástroje, ktorými si firmy vylepšujú svoju pozíciu u zákazníkov a na trhu. Porovnajme teda CONTENT MARKETING, nekomerčné PUBLIC RELATIONS a starú známu REKLAMU z viac ...
Priateľstvo medzi oddeleniami marketingu a obchodu a ich vzájomná koordinácia môžu byť vašou tajnou zbraňou pre zvýšenie obratu. Pozrite sa na nekonečný tok informácií, ktoré ak sa správne uchopia, dokážu neustále vyl ...
Podľa štúdie výskumnej spoločnosti Aberdeen Group firmy, v ktorých obchodné a marketingové oddelenie ťahá za rovnaký povraz, zvýšili ročne svoje tržby v priemere o 20%. Tento proces spolupráce sa dá definovať pojmom “sma ...
Public relations (PR) zatiaľ u nás ešte stále pozná viac ľudí ako content marketing (CM). PR má mnoho definícií, oficiálny preklad však hovorí, že ide o “vzťahy s verejnosťou”. Pri content marketingu ide o “obsahový mark ...
Content marketing je, zdá sa, reprezentantom novodobého marketingu. Marketingu, v ktorom zákazník prestáva byť lovený, ale sám hľadá svojím ďalekohľadom, aké má na trhu možnosti, kto ho uspokojí najviac, komu bude dôvero ...